2009. május 13., szerda

vega - no reasons



nem volt időm írni mostanában, mert sokat gördeszkáztam, vagy szketteztem. ez egy új úgynevezett "extrém soport", még nagyon kevesen ismerik, és én vagyok az egyik legjobb benne, lehet, hogy a legjobb. fúrcsán néznek az emberek az utcán, ha elszkettezek mellettük, mutogatnak a csajok, hogy mi ez? voltam egy versenyen, ahol, egy leengedett úszómedencében deszkáztunk, az emberek körbeállták, és örjöngtek. persze nem hiába nevezik "extrém"-nek, védőfelszerelést kell hordani közben, sisakot, térd és könyék védőt, ragasztószalagot az újakon. olyan ez az életvitel, hogy egyszerüen függővé vállik az ember az adrenalintól, és egyre extrémebb dolgokat kell műveljen, hogy szinten tartsa magát,meg persze az emberek csodálják a bátorságát/ügyességét. lehet megtanulok bmxezni is.

Leonardus + I always wanted a pony - coast to coast

Nincsenek megjegyzések: