2009. szeptember 7., hétfő

get back guinozzi - low files tropical



voltam a tengerparton, találkoztam egy régi ismerősömmel, beszélgettünk mindenféléről, és felmerűlt az is, hogy táncol, egy közeli helyen, és ezzel egy tonna pénzt keres. mondtam neki, hogy engem is nagyon érdekelne, egy ilyen nyaralás, mert nem nehéz munka, nem is veszi el sok idejét az embernek, és jól is lehet keresni vele. ilyen szezonmunkaféleség, és az ember a szabadidejében nyaralhat.
megkerestük a főnököt, és ahogy meglátott, azonnal felvett. feltöltöttem egy kis filmet, a munkámról és a nyaralásról, remélem jövő nyáron is tudok menni. nagyon hívott a főnök

+

Get back guinozzi - police and thieves

1 megjegyzés:

pászti írta...

Pista vagyok, láttalak táncolni abban a diszkoba nagyon megtetszettél. Mind rád gondolok. A havereimmel voltam a tengeren a műhelyből. Elég csunyán viselkedtek a diszkoba de mondtam hogy megcsapom őket ha még jár a szájuk. Én is szeretem a zenét, egy bandába gitározok, ilyen rock end roll, The Vampyrs a neve. A környéken ismerik. Ha lejárt a szezon meglátogatnálak a faludban, vagy ahol laksz. Én elég jól keresek az autójavitással, most mindenki veszi az autót, és meg akarnék házasulni. Anyámék is segitenek ezzel azzal. Akkor majd nem kellene csurdén táncoljál az emberek előtt. De ha szereted, nem baj, biztos hoz pénzt a házba, s lejárhatok én is este a diszkoba, mert szivesen nézlek.