2008. november 14., péntek

Gameboy / Gamegirl - Sweaty Wet / Dirty Damp




a hétvégén megismerkedtem egy francia cserediák lánnyal, aki intermédiát, tanul azt mondta, és boroztunk és az élet mély és jelentős dolgairól beszéltünk csetten, és az az ötlete támadt ( nagyon kreatív ), hogy menjünk ki az összes wiwes ismerősömmel, és táncoljunk és mímeljünk, ahogy egy nagyon belsőséges, nagyon összeszokott baráti társaság az életre és annak mély és jelentős dolgaira reflektál, úgy hogy közben az ártatanság és a felhőtlen szórakozás látszatát sem bontjuk meg és mindezt vegyük fel videóra.
nagyon jól éreztem magam,táncoltunk, és végül jól jött ki, csak kicsit sajnálom, hogy nagy lelesedésemben póló nélkül táncoltam a kamera előtt, és eléggé látszott, hogy irodában dolgozom, és gyengém a csokis fagyi, és kérleltem is a lányt, hogy vágjuk ki azt a részt a videóból, de ő azt mondta, hogy nem, nem, ez így lesz autentikus, és ezzel tudnak azonosúlni majd a rétegzene geekek. hát jó, mondtam, és úgy tettem mintha elfogadnám és szeretném a testemet, a továbbiakban, és azt mímeltük, hogy az autentikus belső értékek a legfontosabbak.

Nincsenek megjegyzések: