2008. november 26., szerda

woodhands - i wasn`t made for fighting

Woodhands - I Wasn't Made For Fighting


(lehet nem látszik a videó rss olvasókban)

a napokban veszekedtünk a feleségemmel. mondtam neki, hogy nagy lesz a fütésszámla és állitsuk egy kicsitt hidegebbre a hőszabályzót, de ő hajthatatlan volt és melegre állitotta azt, annyira, hogy megolvadt a falióra, amit az esküvőnkre kaptunk a nagynénémtől. a szemére is hánytam, de ő nem képes soha elismerni ha hibázott, és pofozkodni kezdett. kaptam is egy jó nagy pofot, úgy hogy felestem székestől, de hamar felálltam (székestől) és a második pofon elől már ügyesen kitértem, és amig észbe kapott volna az asszony, már el is surrantam a díszletből. útközben látom, hogy Neáguly Lacikáék nagyon kötözködnek Zolikával az unokatestvéremmel, de nem mertem beavatkozni, féltem, hogy kapok én is egy pár hazait. vártam egy kicsit és amikor megálltak szusszanni gyorsan kirántottam Zolikát a karjaikból és kifutottunk a díszletből. egy másik díszletben épp Karácsony Misi és Ruszán Lajos gyakoroltak, (éjjel mennek zenélni az Erzsikéék lakodalmába) de mikorra odaértünk pont szünetet tartottak, mert Misit kereste telefonon a násznagy. Szóltam Lajosnak, egy kicsit hagyja, hogy mi is zenéljünk amig szünetelnek, régi álmom volt, hogy eljátsszam a megy a gőzős, megy a gőzöst ilyen nyakbaakasztós szintetizátoron. Zolika is odakérezkedett a dobszetthez s sokat nem konyít hozzá, de egy jót hülyéskedtünk.
hazafelé komponáltunk egy szoborcsopotot, és egyszer nézem s hát éjjfél van. futok gyorsan haza, de az asszony ott vár az ajtóban. próbáltam kimagyarázni, de csak megkaptam a magamét.

[via RCRD LBL]

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

"Neáguly Lacikáék" :)))))))))

Ha elérsz az ezredik poszthoz, ki kéne add ezeket könyvformában, ha Kolozsváron adod ki, akkor "A Youtube és az Intertextualitás - kontextusok kereszttüzében" címmel.

suhanc írta...

jobb lenne 1000nél kiadni, de már lehet 500nál kiadom, mert a beágyazott videókat, ha úgy oldjuk meg, hogy kell pörgetni a lapokat, hogy mozogjon, akkor nagyon terjedelmes lesz, az ezres.
a címet megtartom, esetleg megkérlek még az előszóra is