2008. december 2., kedd

MGMT - Kids

nem szerettem soha a menedzsment kids számát néhány más slágerükkel ellentétben, de így kb 30 vagy ötvenedik hallgatásra, egyszerre mégis megszerettem minden átmenet nélkül, illetve a tegnap már sejtettem, hogy meg fogom szeretni, csak nem volt időm rá, és mára: <3

ennek a videónak a kapcsán még arra gondoltam, hogy mennyivel jobb énekesnek lenni, vagy frontembernek, aki a hangjával és karizmával dolgozik/szolgáltat, és nem kell bajlódjon kábelekkel, háttérzúgással, hangolással stb. felöltözhet vicces kosztümökbe, és ez érvényesül is, enyeleghet a táncos lányokkal.

azt szeretném igazából, ha valahogy le lehetne játszani egy fogtömésből több személyiséget is.

addigis "control yourself, take only what you need from it"



i never liked the management in my company, i always thought i`d be more competent then them, and they were doing nothing but exploiting me, but yesterday as i heard the kids playing, i slowly started liking them. i mean i started to understand them, and liking myself for this, and i guess it`s time to pretend liking them too.

[via xlr8ore]

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

csak most néztem ezt meg, mielőtt a végére értem volna, már megfogalmaztam magamban egy vicces kommentet, hogy tiszta raiuno-s műsor fílingje van, 30 méteres stúdió belmagasság meg 1.85-ös olasz topmodellek, aztán rájöttem hogy ez nem is a koncepció része.

Mi az isten van a disputával? Lehetne év lemeze topik is.

MOST HOL LEGYEK SZNOB?

suhanc írta...

attól félek, hogy a disputa le kellett építse, az it szakembereinek nagy százalékát, és két szerverparkot is eladtak a gazdasági válság miatt. de az is lehet, hogy egy rss feedet akarnak beírni a kódba hetek óta.

szorítok, hogy beágyazni is lehessen.