2008. június 5., csütörtök

banger!

Dizzee Rascal

Dance Wiv Me feat. Calvin Harris and Chrome




kiváló diszkó, de én az alábbi klippet ajánlanám hozzá (azt lehalkítva és ennek a zenéje hozzá, a közepénél vissza lehet vinni az elejére)



1. mikor lesz kulturálisan vagy iparilag újra aktuális a DISCO?
2. 20?? hányban fogunk szombat délután melegíteni, hogy este minden görkorcsolyás mozdulat meglegyen?
3. mikor fogunk disco/travoltásan táncolni, becsukott szemekkel/pátosszal, anélkül, hogy kikacsintgassunk, hogy ez milyen vicces/ironikus tulajdonképpen?

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Asszem én már örökre rühellni fogom ezt a Calvin Harris-t :), de Dizzee szokás szerint fasza.

Hát szerintem az örök probléma marad, hogy a hozzám (hozzánk) hasonló zenebuzik mégis mit kezdenek magukkal a táncparketten. Én asszem, hogy inkább az a lényeg, hogy a belevalóbb csajok a seggüket rázzák és tökmindegy, hogy mi közben 66 duplacsavarral simogatjuk az állunkat hogy ez most ironikus vagy sem (aki úgy igazán szeret táncolni, annak szerintem mindegy, hogy goa vagy donna summer).

Szerintem a diszkó egy bizonyos iránya teljesen aktuális, (persze igaz, hogy picit hipszterkedés az egész :)), én például rongyosra hallgattam a múltévi After Dark válogatást, a Glass Candy B/E/A/T/B/O/X-át és a Chromatics lemezt. Ezek persze inkább midtempo-ra jók, bemelegítésként (meg nem is igazi travoltás diszkó ugye), de szerintem mondjuk a Mutant Disco válogatás (meg úgy a ZE Records összes kiadványa), tökös, táncolható, csöppet sem buzis és még az irónia sem fojtja meg. Contort Yourself!

suhanc írta...

vicceskedve a hájpolt alternatív trendekre gondoltam, szinte nem is a zenére, hanem az életvitel stílusra és a személyes brandekre,hogy mikor fog a mystery jets, vagy egy mj után két hónappal aktuális zenekar flitteres diszkós zakóban, és nagyon magas talpú cipőben pózolni, meghatározva ezzel, hogy miként alakítsa ki-ki a személyes brandjét, és hogyan viszonyuljon sajátmagához, bár asszem az eredeti disco korszakban még nem volt feltalálva az írónia, és így, hogy mostmár felvan, nem lesz az igazi a disco soha.