2008. június 20., péntek

slágerek

ezek a slágerek kisértenek:

cut copy - hearts on fire



a bőgő gitáros helyett inkább ezt a videót választottam, az az édi csaj aki bmxel megy buliba, és kaziswalkmant hallgat az olyan mint én voltam, csak csaj, tehát minden nárcista álma, hogy sajátmagát megtalálja egy csajba/srácba/cut copy videóban.

Mystery Jets - Two Doors Down



ezzel a számmal meg úgy volt mint a hamupipőke mesében, meg egyéb tiniszerelmes filmekben/komédiákban, hogy sokáig kerestem a tökéletes remixet, de a végén rájöttem, hogy az egyszerü album vagy rádióverziót szeretem, ime.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Na most a videót látva értettem meg, h miért mondtad a flitteres diszkót az mj-ccel kapcsolatban. És fasza nagyon a kazettacsere a buli közepén.

suhanc írta...

eufórikus a hangulat itt a blogszerkesztőségen. örülök, hogy tetszett