2008. június 17., kedd

Ladyhawke - Paris Is Burning



van egy másik elméletem is a snoopys polóval kapcsolatban: lehet, új zélandon kulturálisan indokolt hülye polókat hordani
nemtudom, mindenképpen nagyon várom egy jó remixét ennek a számnak, meg a mystery jets - two doors down igazán jó remixét. ha valaki tud egy ilyent akkor mindenképp szóljon.

2.0 a remixek









én nem tudtam eldönteni, döntsetek ti, hogy melyik remix a jobb és hogy van e egyáltalán szükség remixekre egy olyan világban, ahol egy észak koreai vagy nyugat szaharai személynek sem volt fontos hogy letőltse a firefox 3at, vagy elég nekük az eredeti verzió?
nem tudom.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

A PB-nek elég jó a cut copy remixe és nekem még a Peaches is bejön. A Ladyhawke-nak egyébként még van a Back of the Van-hez is két jó remixe egy Van She Tech-es meg egy Mock & Toof-os.
A two Doors down-nál én csak a hypem alapján tájékozódtam, nekem bejön a Pilooski is, de főleg a duke dumont-os. Bár asszem ezzel most így nem sokat segítettem.