2008. június 2., hétfő

MGMT - Electric Feel



az olajárak növekedésével és minden...
egyre nehezebb egy elektró bangert az asztalra tenni, ilyenkor is a fesztiválszezon elején. hiába 2008 az nem 2007. de mit jelenthet ez?
ezek a kérdések foglalkoztatnak:
1) elkezdődött az elektrórecesszió?
2) 2010-ben amikor itt is lesznek elektróbulik a D.A.N.C.E.re fogunk sikoltozva ugrálni?
3) van a bangerre jólhangzó magyar szó? ( A Banger is a slang term for a good high-energy, pumping, dance music song, usually of the electro house genre. A favorite of the electronic-leaning hipster subculture.)
4) ismertek aktuális bangereket?

2.0 halász imre szerint az év bangerei:

MGMT- electric feel (justice remix)



Sebastian - Motor

South central - a Higher STate of Conciousness

3.0 meg

We Smoke Fags - Eastenders
Wiley - Wearing My Rolex (the Shoes remix 2.0)
Late of the Pier - Space and the Woods meg a Focker

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hogy kétszeresen is kapcsolódjak a poszthoz: itt a Justice remixe az Electric Feel-hez :) (ami egyébként csodás, 2008-ban eddig nálam ez az első helyezett) https://www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=F825AEF4513A3D31

A D.A.N.C.E.-t egyébként szerintem szépen átugorjuk. De azért a Sziget picit talán kárpótol.
Lehet hallottad már, de a Heartsrevolution - C.Y.O.A.-je azért simán lehetne nyári sláger, annak ellenére, hogy 2007-es és alapvetően electroclash, de sebaj, a klip kárpótol, egyszerűen zseniális.
De ha Ed Banger, akkor az Ed records vol. 3-on azért ott van a Sebastian Motor-ja, az azért kurvanagy, mégha a Justice Stress-jéhez hasonlóan végletekig beteg meg minden. És van még egy ajánlatom, a South central-tól a Higher STate of Conciousness, az Owl of Minerva c. albumról, ez is szépen felgyújthatná a táncparkettet nyáron. És távolról ez is banger :)

Több ilyen szöveges posztot, mert akkor lehet kapcsolódni :)

Névtelen írta...

* Consciousness, bocsánat, de akkor inkább fel is teszem, ne kelljen keresgélni:
http://www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=46C9C4FE096B4031

suhanc írta...

nekem nem müködtek a yousendit linkek, és a higher state of consciousnesst nem találtam sehol. köszi a kapcsolódást.

a justice remix valóban csodás, de remélem még remixelik mások is, és atombanger lesz belőle.szuper, de nem annyira izzadok le a justice patentolt slap bassjaitól, jobban szeretnék egy 808 as verziót.

a CYOA-hez nem tudtam annyira hozzáférkőzni, de valóban táncolható/karakteres.

a motorral elfogult vagyok, de szerintem ezt a daft punknál nem lehet jobban csinálni, és túl nyers /beteg 2008 ban fülhallgatón hallgatáshoz. nem tudom partykörnyezetben milyen lehet, alkalomadtán kipróbálom.

ha van időd/kedved küldj még 1 linket a higherstateofconsciousnesshez kiváncsi vagyok.

Névtelen írta...

A csodást úgy értettem, hogy az Electric Feel úgy önmagában gyönyörű, a justice remixet csak érdekességképp meg poénból raktam be, h lassan mindenki mindekivel összefekszik. Szerintem sem akkora nagy durranás egyébként.

Itt a HSoC, remélem innen lejön: http://www.mediafire.com/?jme2k0xzlkm

És még eszembe jutott egy pár, bár azért nem tökéletesek, tudom:

We Smoke Fags - Eastenders
Wiley - Wearing My Rolex (the Shoes remix 2.0)
Late of the Pier - Space and the Woods meg a Focker

Egyébként ha van kedved, én eldöntöttem, hoyg mostantól kezdve ide: http://www.disputa.ro/cgi-bin/disputa/ultimatebb.cgi?/topic/6/266.html
naponta beírok legalább 5 számot, amolyan népnevelő célzattal hátha olvassák, ha van kedved társulhatsz.

suhanc írta...

ú ez a josh wink illette hsoc. nagy kedvencem volt az régebb.

ezt a linket sem tudtam követni csak a főoldalig de gondolom a beatnickel írod a Lazításként: ki milyen zenét hallgat most? fórumban.
igyekszem postázni oda is :)

Névtelen írta...

Azért ez picit csalódás, hogy ez is feldolgozás, sebaj.